Hoşgeldiniz :)

Soru, öneri ve siparişleriniz için

mutlu-kiraz@hotmail.com


28 Eylül 2014 Pazar

HOBİSİZ GÜN GEÇMEZ









resimler alıntıdır








Eee hayat nasıl gidiyor? 
-Hiç işte sıkıcı...
Neden?
-Bilmem yapcak bişey yok ki..
Nasıl yok? Hiç bişey yapmıyo musun?
-Bütün gün yatıyorum ya da tv izliyorum vala ne olsun.. (ya da kimisi işe gidiyorum başka da bişey yok. -eee hafta sonları napıyosun?  hiç vala oturuyom )
-Sen napıyosun?
Ben mi (hevesim mi kaldı, yaşam enerjimi emdin, sohbet havamı yedin, ne anlatayım sana!! diye bağırıyorum içimden ama diyemiyorum tabi bişey) ? Hmm.. bazen bahçeyle uğraşıyorum, kitap okuyordum geçende bitti çok güzeldi şöyleydi böyleydi bıdı bıdı bıdı.... 
ya da:
Ben de resim yapıyorum henüz bitmedi ama çok eğlenceli gidiyor geçen bi fırça aradım ama bulamadım bıdı bıdı bıdı... :)
veya:
Bir şarkı duydum geçen onu çıkarmaya çalışıyorum çok zor ama nakarat kısmı çıktı şimdilik....bıdı bıdı...


Hobin mi var anlatacak çok şeyin var. İster istemez sosyalsin bir kere :) Bununla birlikte sürekli araştırıyor ve öğreniyorsun. bu da beynini dinç tutmanı ve kendine saygı duymanı sağlıyor. Düzenli olarak birşeylerle ilgileniyorsun, sorumluluk duygun gelişiyor, iraden güçleniyor.
Neymiş o zaman, hobisiz gün geçmezmiş.
Hiç birşey bulamayan koleksiyon yapsın. Aynı koleksiyonu yapanlar ellerinde olanları değiş tokuş yapsın, yenisini araştırsın derken, bakın hayatınızda neler değişecek. 

Hadi hobilerimizden bahsedelim ve burada paylaşımlarda bulunalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder